poniedziałek, 30 lipca 2018

Wyzwanie Szuflady Od Cyrkla - torebka z podkładek na stół

Jakiś czas temu wrzuciłam tutaj torebkę z podkładek na stół z ikei. Obrobiłam ją szydełkiem.

Torebka zrobiła prawdziwy szał. Tym razem przedstawiam drugą wersję i zgłaszam ją do wyzwania

Szuflady "od cyrkla" ponieważ jest w kształcie koła.

Torebka ma 25 cm średnicy. Obrobiłam ją czarnym sznurkiem do makramy. Zrobiłam ozdobny

chwost i wszyłam podszewkę.

Ta wielkość jest dla mnie idealna. Można wrzucić do niej najważniejsze rzeczy. Portfel, telefon,

butelkę wody i kosmetyki.





Która wersja bardziej wam się podoba?


2 komentarze :

  1. o rany... nie dziwię się że był szał... Torebka CUDO!!!!!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka