środa, 16 października 2019

Planer dla rękodzielnika - do pobrania


Już od dłuższego czasu szukam planera idealnego dla osoby, która zajmuje się rękodziełem i nic nie znalazłam. Postanowiłam stworzyć własny, ale to długa i żmudna praca. Chciałam się z wami podzielić kartą do spisywania projektów/zamówień - mam nadzieję, że się przyda. Wrzucam 4 propozycje. Na kartach znajdziecie miejsce na notatki, rozpisanie zamówienia i listę zakupów. Mam nadzieję, że z kartami projektowanie będzie łatwiejsze, a liczne zamówienia nie zginą na wielu kartkach, segregatorach itd. Napiszcie w jaki sposób planujecie swoje działania związane z rękodziełem. 




















Będzie mi miło jeśli poślecie informacje dalej i dacie znać jak wam się podoba taka karta? Czy będziecie zainteresowani planerem dedykowanym rękodzielnikom? Jeśli tak, to co miałoby się w nim znaleźć? Wszelkie wskazówki mile widziane. I oczywiście napiszcie, który planer pobrałyście i czy idzie je pobrać.
Będę zaszczycona jeśli umieścicie swoje zdjęcie na instagram z użyciem kart i oznaczycie mnie na zdjęciu @ajunadesign - dodajcie rownież hashtag #planerrekodzielnika

Jeśli chcecie otrzymać karty w formacie pdf - napiszcie na maila ajunadesign@gmail.com

Miłej zabawy i miłego projektowania.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka