sobota, 28 lipca 2018

Metamorfoza łóżeczka dla lalki - kołderka i podusia z kwadratów szydełkowych

Już od jakiegoś czasu chodził za mną ten projekt.

W końcu zabrałam się za metamorfozę łóżeczka dla lalek moich córek.

Tak wygląda efekt końcowy - w dalszej części opiszę jak zrobiłam to krok po kroku.



Kołderka i podusia powstała z kwadratów na szydełku. Wkład to stara kołderka od wózka.

Pocięłam ją na mniejsze kawałki, tak aby powstała poduszka i kołderka. Ze starej zasłony uszyłam

poszewkę i na tą poszewkę przyszyłam połączone elementy na szydełku.


Łóżeczko pierwotnie miało kolor naturalnego drewna i średnio mi pasowało do nowego zestawu więc
pomalowałam je sprayem na biało. Operacje sprayowania powtarzałam 3 razy. Tak wyglądało przed
metamorfozą:


Jak wam się podoba zmiana? Mam jeszcze jedno takie łóżeczko do przeróbki i zastanawiam się nad

kolejnym wzorem na szydełku. Chyba tez postawię na kwadraty ale tym razem w wersji szarej. I

łóżeczko też przemaluje na szaro. Jak myślicie? Będzie ładnie? Czy zostać przy bieli?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka