sobota, 31 marca 2018

Szydełkowa Wielkanoc - baranek i czapeczka na jajka

Im bliżej świąt tym bardziej mam ochotę szydełkować i tym więcej mam pomysłów. Niestety nic się

samo nie ugotuje i nie posprząta, więc to moje ostatnie prace szydełkowe na tegoroczną Wielkanoc.


Mam nadzieję, że moje czapeczki i baranek was troszkę zainspirują. Dajcie znać w komentarzu jak

wyglądają wasze ozdoby. Robicie je sami? Kupujecie gotowe? Może tworzycie coś razem z dziećmi?

Ja oczywiście uwielbiam te ręcznie robione.



Teraz uciekam do kuchni, bo jestem daleko w polu z potrawami. Oczywiście porządki trzeba

ponowić bo z dwójką dzieci w domu ciężko utrzymać porządek na dłużej.

Życzę Wam, Kochani, aby te święta wielkanocne wniosły do Waszych serc wiosenną radość i

świeżość, pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.




4 komentarze :

  1. U mnie też dwa bachorki w domu :D i już przestałam się martwić bałaganem :D widocznie tak musi być jeszcze przez parę lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trzeba zęby zagryźć i przeczekać, inaczej bym na łeb dostała :)

      Usuń

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka