niedziela, 25 marca 2018

Ozdoby wielkanocne i kurs na mini koszyczek

Witam. Wielkanoc tuż tuż. Nie wiem jak to się dzieję, że zawsze obiecuję sobie, że wezmę się za

robienie ozdób wcześniej, a i tak zawsze robię je na ostatnią chwilę. Też tak macie?

Jeśli tak - zapraszam na szybki kursik na mini szydełkowe koszyczki ozdobne.

Kurs znajdziecie na blogu Pasart. Koniecznie dajcie znać czy był zrozumiały i czy udało wam się

wykonać swoje koszyczki. Będzie mi miło jeśli oznaczycie mnie i Pasart przy okazji publikacji

swojej pracy na podstawie mojego kursu.

A tymczasem pokażę wam co udało mi się jeszcze wydziergać na święta. To jakaś połowa z tego co

 miałam zamiar zrobić, ale raczej już nie zdążę, bo dzieciaki chore,więc czasu brak.

Zrobiłam jeszcze kurki, może uda mi się powiększyć stado o dwie sztuki.

Gąska na razie też samotna, a robi się ją bardzo fajnie.

I koszyczki do święconek. Dziewczyny są zachwycona, ale ja chyba bardziej. Dajcie znać jak wam

się podobają moje prace?





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka