poniedziałek, 9 listopada 2015

Szlachetna paczka

Zaczynam charytatywnie. Będzie mi miło jeśli uda mi się namówić także Ciebie.




Szlachetna paczka jest projektem pomocy bezpośredniej, w którym Darczyńcy przygotowują paczki dla rodzin w potrzebie.Adresy tych rodzin są pozyskiwane przez wolontariuszy, którzy działają lokalnie. Szlachetna paczka ma charakter ogólnopolski i jak żadna inna akcja charytatywna w Polsce łączy działania setek tysięcy osób. Tylko w 2014 roku Paczka połączyła niemal 1 000 000 Polaków!!
Ja już dołożyłam swoją cegiełkę. A Ty?





Możesz się przyłączyć do akcji nie tylko przygotowując paczkę. Jest wiele innych możliwości. Jedną z nich pomoc z Qrkoko, która zorganizowała wspaniałą akcję. Wprawdzie skierowaną głównie w stronę rękodzielników, ale może i w Tobie obudzi się jakiś talent manualny?
O co chodzi? W skrócie. Wpłacasz 15 zł na poczet Szlachetnej Paczki, a w zamian dostajesz od Qrkoko darmowe kursy na bransoletki koralikowe, kompendium wiedzy rękodzielnika oraz dostęp do forum w temacie rękodzieła.Więcej szczegółów znajdziesz na stronie Qrkoko. Swoją drogą bardzo polecam odwiedzić jej bloga, głównie tych, którzy zajmują się rękodziełem i jakimś cudem jeszcze o niej nie słyszeli, jak również osobom lubującym się w zakupach rękodzieł. Można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy także tych związanych z prawem. Kupujcie świadomie!! I wspomóżcie akcję!!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka