sobota, 28 listopada 2015

POLECANY ARTYSTA/BLOGER - ŁUKASZ PRZĄDKA

Rozpoczynam cykl - Polecany artysta/bloger. Moja lista osób, które podziwiam jest bardzo długa. Chciałabym wyróżnić te osoby, które mają jakikolwiek wpływ na moją osobę, pozwalają na chwilę zapomnieć o świecie, czegoś uczą lub zakrzątają mi głowę i dają do myślenia, motywują. W jakiś sposób nieświadomie, albo całkiem świadomie zmieniły moje życie. Dlatego jestem tu gdzie jestem.







Dzisiaj chcę wam przedstawić moje wielkie odkrycie :) Okazało się, że mam sąsiada artystę! I to jakiego! Łukasz Prządka maluje obrazy. Jest samoukiem. Wszystkiego nauczył się głównie z internetu min. oglądając filmiki na youtubie, Dla mnie jest to niepojęte! Łukasz tworzy w swoim wypracowanym klimacie, który bardzo przypadł mi do gustu. W moim odczuciu przypomina Beksińskiego, który jest moim guru jeśli chodzi o malarstwo. Niestety nie znam się akurat na tej dziedzinie artystycznej, więc dalszą ocenę pozostawiam wam. I radzę rozejrzeć się dookoła, może okazać się, że za waszą ścianą mieszka jakiś niebywały talent!

A teraz nacieszcie swoje oczęta.
















Po więcej zapraszam do galerii

Zapraszam także do Mojej Szafy, czyli sklepu z odzieżą używaną żony Łukasza - Magdy. Sklep można odwiedzić we Wronkach. Polecam!! Bardzo fajny klimacik ;)






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka