sobota, 19 marca 2016

Inspiracje świąteczne - 18 pomysłów na jajka




Witam was po dłuższej przerwie. Nastąpiła u nas kumulacja, niestety nie w lotto, a wirusowa. Córki leczone od lutego, najpierw objawowo na katar i kaszel, potem antybiotykowo na zapalenie oskrzeli, aż trafiły do szpitala z zapaleniem płuc. A mnie dopadła ospa, więc nawet nie mogłam być przy dzieciach. Dzieci wróciły do domu, ale wciąż na lekach. Mnie chwyciła kolka wątrobowa i czuje, że łapie mnie jakieś choróbsko - czytaj gile, kaszel i migdały. Zaczynam wątpić, że to pasmo wirusów nigdy nas nie opuści... Staram się jednak powoli wracać do żywych i nadgonić zastój w pracach i postach. Dzisiaj posiłkuję się jajami. 18 pomysłów na minimalistyczne ozdoby jajek. Mnie urzekły. Najbardziej podobają mi się właśnie te na pierwszym zdjęciu. Ciekawa jestem, które wam najbardziej przypadły do gustu?


















Wszystkie zdjęcia i opisy wykonania jajek znajdziecie na TEJ STRONIE


A oto moja wersja jajek :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka