sobota, 6 lutego 2016

Jak zrobić skrzydła wróżki - opis


Był już kurs na to jak zrobić prostą różdżkę dla wróżki. Jak wiadomo wróżka ma też skrzydełka. Zapraszam na dzisiejszy wpis dzięki, któremu zobaczysz jak w prosty sposób zrobić ten element wystroju. Skrzydła mogą być również dopasowane do stroju motylka, aniołka czy pszczółki.

Do wykonania skrzydełek potrzebujemy:
- kawałek drutu
- rajstopy
- gumkę
- wstążka


Najpierw należy przyciąć cztery kawai drutu i uformować z niego cztery 'płatki' skrzydeł i na końcu splątać druciki.


Następnie wszystkie płatki skrzydełek łączymy wiążąc ze sobą druciki.


Aby ostre końcówki drutów nie kaleczyły i nie wbijały się w plecki naszych wróżek, miejsce łączenia zabezpieczamy zaklejając taśmą.



Teraz dość żmudna praca. Szczerze mówiąc na tym etapie miałam ochotę skrzydła wyrzucić przez okno, bo kupiłam zbyt miękki drut i przy każdym manipulowaniu rajstopami się wyginał. Teraz jak już wspomniałam na płatki skrzydełek naciągamy rajstopy odcinając palce i górę rajstop, na końcu zawiązujemy supełki.


Można teraz zakryć wybrzuszenia spowodowane wiązaniami i przewiązać miejsce łączenia np tiulem.


Ostatni etap to efekty upiększające.Ja dodatkowo przewiązałam łączenie wstążką, która została po pracy z różdżkami.


Na samym końcu ozdobiłam skrzydełka brokatem w kleju malując wzory na rajstopach.


Skrzydła gotowe! Pamiętajcie o przymocowaniu gumki, aby skrzydła można było założyć. Ja jeszcze tego nie zrobiłam, bo musiałabym skrzydła przemierzyć, a moje córki w czasie kiedy skrzydła powstawały były w przedszkolu. Zamierzam zamocować gumki przed wyjściem na bal, bo skrzydła są schowane - mają być niespodzianką. Mam nadzieję, że opis był czytelny i komuś się przyda. Jeśli skorzystałaś lub skorzystałeś z kursu koniecznie pochwal się zdjęciem swojej pracy!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka