poniedziałek, 19 marca 2018

Gala Liderów Powiatu - wyróżnienie

Już od ponad 2 lat działam charytatywnie pełną parą. 

Założyłam akcję "Ośmiorniczki dla wcześniaków" a następnie powołałam do życia Fundację Małych 

Serc, która dalej zajmuje się projektem.

16 marca moja praca została nagrodzona.




W piątek 16 marca odbyła się Gala Liderów Powiatu Rawickiego. Otrzymałam Nagrodę Specjalną za

dotychczasową działalność charytatywną. Jestem zaszczycona, że mogłam się znaleźć wśród tylu 

zasłużonych osób. To ogromna motywacja do dalszych działań. Bardzo miło kiedy ktoś zauważa i 

docenia to co robię. Dzięki temu wiem, że to ma sens i warto się poświęcać dla innych.

Nie planowałam zakładać fundacji. Kiedyś o tym marzyłam, ale myślałam, że tylko gwiazdy mogą 

działać w ten sposób. Okazuje się, że zwykły szary człowieczek też może. Nie ukrywam, że praca 

jest ciężka i czasem brak mi już siły i motywacji. Tym bardziej cieszę się z wyróżnienia.

A was zachęcam do zapoznania się z akcją i zapraszam do dołączenia do akcji ośmiorniczkowej. 

Więcej o fundacji możecie poczytać tutaj





Dla chętnych podsyłam link do artykułu i galerii pozostałych wyróżnionych. 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka