sobota, 23 stycznia 2016

Cujo

Książki to moja wielka miłość. Odkąd mam tablet czytuje zazwyczaj e-booki, ale bardzo tęskniłam za papierowymi wydaniami. Nawet nie wiedziałam jak bardzo. W poniedziałek zaczęły się ferie, więc zabrałam dzieci do biblioteki na zajęcia. Przy okazji dziewczyny zapisały się do biblioteki, mają już swoje karty i pierwsze wypożyczone pozycje. Nie mogłam nie wykorzystać okazji i zapisałam się w końcu do miejscowej biblioteki.


 


Oczywiście wybór padł na uwielbionego przeze mnie Kinga, a mianowicie "Cujo". Nie był to chyba jednak najlepszy wybór, bo jest to opowieść o wściekłym psie, a po drodze do biblioteki przeżyłyśmy atak wilczura. Pies stratował moje biedne dziewczęta razem z sankami.. Na szczęście zakończyło się bez obrażeń,ale strach pozostał.. Kolejna pozycja, która prawie,że sama wpadła mi w ręce do "Biznesplan". W tym roku postanowiłam działać, więc sprawdzam swój biznesplan pod każdym kątem, a potem ruszam na podbój świata. Ten rok będzie wyjątkowy! A molom książkowym polecam z całego serca serie "Mrocznej Wieży" oraz "Bastion" oczywiście Stephena Kinga. Poza thillerami uwielbiam również kryminały, psychologię i pozycje rozwojowe i motywacyjne. A wy co lubicie czytać? może polecicie coś ciekawego? A może znacie jakieś ciekawe wyzwania czytelnicze? Chętnie wezmę udział :)
 A teraz nie wiem jak wy, ale ja zakasam rękawy i pracuje nad swoją przyszłością :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka