niedziela, 25 października 2015

Sukces jest wynikiem właściwej decyzji - Eurypides







Jestem  na początku mojej drogi do sukcesu. Skąd wiem, że ten sukces odniosę? Bo wierzę w to całym sercem. Jestem pewna, że dojdę do celu. Idę. Pod górkę i pod wiatr. Ale nie przestaję. Zbyt wiele razy rezygnowałam, zbyt wiele razy się poddawałam. Koniec z tym. Dojrzałam do właściwej decyzji i mam zamiar wytrwać w tym do końca mimo przeszkód, bo bez nich się nie obejdzie. Tym razem się nie poddam.




Założeniem tego bloga jest w głównej mierze prezentacja moich prac i promowanie mojej firmy, którą powoli tworzę. Małymi kroczkami. Nazwa Ajuna Design pochodzi z połączenia imion moich córek i mojego. Od wielu lat zajmuję się rękodziełem, ale dopiero teraz odnalazłam w nim siebie. Mam nadzieję, że i wy dobrze poczujecie się w moim orientalnym świecie. Znajdziecie w nim biżuterię etniczną, ezoteryczną, amulety, talizmany, dekoracje wnętrz - wykonane szydełkiem i na drutach (dywany, koce, poduszki). Znajdzie się też kącik dziecięcy. Mam nadzieję, że już niedługo będziecie mogli poczuć jego przedsmak.

Drugą misją jest motywowanie do brania życia w swoje ręce. Mam nadzieję, że chociaż jednemu z was uda mi się wskazać drogę do sukcesu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję że jesteś!!!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka